Księgowość wspólnot
i rozliczenia
Przygotowanie planów gospodarczych
i ich rozliczeń:
- przygotowanie rocznego planu gospodarczego dla nieruchomości,
- przygotowanie sprawozdania finansowego.
Obsługa księgowa, sprawy bieżące wspólnoty:
- analiza usług bankowych, porównanie ofert banków,
- zakładanie rachunków bankowych wspólnoty mieszkaniowej,
- przygotowywanie płatności do podpisu lub autoryzacji,
Obsługa księgowa poszczególnych lokali, w tym:
- monitorowanie aktualnych sald właścicieli,
- przygotowanie naliczeń dla każdego lokalu,
- prowadzenie indywidualnych kont rozliczeń dla wpłat zaliczek na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej budynku,
- bieżąca windykacja należności od właścicieli, na uzgodnionych zasadach z zarządem danej wspólnoty mieszkaniowej,
- rozliczenie zużycia zimnej wody oraz ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i c.c.w.u.,
- przygotowanie zaświadczeń dla właścicieli lokali,
- nadanie indywidualnego loginu i hasła poszczególnym lokalom, umożliwiających korzystanie
z internetowego dostępu do systemu LokaleNET